poniedziałek, 23 stycznia 2017

Ważna informacja

Witajcie kochani czytelnicy nowy rok zaczęłam naprawdę świetnie, jeśli chodzi o tego bloga i co widać też w " aktualnościach". Rozdziały piszą się w niezłym tempie, że aż sama jestem w szoku. Wróćmy jednak do bardzo ważnej informacji. W zeszłym roku przed rozdziałem 15 napisałam, że pracuję nad nową wersją prologu i teraz informuję, że jego znajomość jest KONIECZNA by zrozumieć następny rozdział zaczynając od 16. Prolog został już podmieniony i mogę dodać na zachętę, że znajdziecie w nim mały wątek romantyczny. Rozdział 16 jest w w 1/3 ukończony.

Klikajcie i czytajcie. Pozdrawiam! :) ------> Prolog 

 

2 komentarze:

  1. Nastraszyłaś mnie! Widząc słowa 'ważna informacja' od razu pomyślałam, że stało się coś złego... i fakt, że rzeczywiście zaglądałam wcześniej na 'aktualności' nie ma tu nic do rzeczy <3.
    Cieszę się, że 2017 układa ci się tak dobrze i serwuje nam dalszą część historii. Nie mogę się już doczekać 16 rozdziału! A teraz, biorę się za prolog.
    ... może jak się rozpędzę przeczytam wszystko jeszcze raz, haha <3

    OdpowiedzUsuń
  2. problemy z netem ale w końcu mogę skomentować choć czytałam to już dawno, pisze tylko po to by dać sygnał że dalej czytam kocham i podziwiam , warto czekać na twoje teksty bp są dobre bo Tom mój najdroższy Tomeczek jest Tomem chwała ci Salazarze i autorko więc pozdrawiam życzę wszystkiego dobrego i by rozdziały pisały (i betowały ) się szybko bym mogła dalej cieszyć się tą wspaniałą historią
    *Maja (Samsung)

    OdpowiedzUsuń